cyda18 Merhaba ben 22 hafta hamileyim sırt üstü yatmayı çok seviyor ve rahat ediyorum ama zararlı mı değil mi emin değilim kendim rahat hissediyorum rahatsız hissettiğimde sola geçiyorum doktorlar önermiyor siz ne düşünüyorsunuz tehlikeli mi
beyzzsenturkkk cyda18 nefesim daralıyor ve sıkışıyorum 24 olduk 20den beri yatmıyorum bebeğe giden kan akışı da etkileniyor
iremsarier cyda18 bebeğe en rahat oksijen sağlanan taraf sol taraf olduğu için ara sıra sırt üstü dönük buldum kendimi ama hamile yastığı desteği ile çözmüştüm sizde deneyebilirsiniz. :)
eminemirr cyda18 ben sırt üstü yatınca nefessiz kalıyorum başım dönmesiyle uyanıyorum birkaç gündür sağa sola yatarakta uyuyamıyorum nasıl yapacağız özel yastıklara bakacağım
guns cyda18 bende sırt üstü çoğu zman rahat ediyorum ama zararlı söylentisi aklıma geldikçe çeviriyorum kendimi bunun dışında yatma şekli farketmeksizin çoğu zaman uyandığımda kalbim aşırı hızlı ağzımda atıyor gibi hisediyorum aynı durumda olan veya sebebini bilen var mı
zuzubayram cyda18 22 olduk bende sırt üstü yatarım ve çok severim sabahları öyle uyanıyorm korkuyormuyum evet gece yan yatmaya çalışsam de uyandığım da o şekildeyim bilemiyorum artık Rabbim korusun
prenses99 Bende sağ tarafıma yatıyorum ama bazen sırtüstüne dönmüş oluyorum sağ tarafım ağrıyor bazen