shrbnkrks özeller, klinikler, tıp merkezleri vs özel lablarla çalışıyor ama 🥲 zaten araştırma hastaneleri şehir hastaneleri vs kendi labları var genelde. Bu arada mesela sağlık ocağında 1 hafta içinde verdiğim tahlillerimde idrarımda artan protein gözüküyordu az daha yarın 36da doğuma alınacaktım bu yüzden. Ciğer geliştirici iğne oldum 2+2 doz. Doktorum fiziksel hiçbir bulgum olmadığı için sonuçlardan şüphelendi ve özel tıp merkezinde tekrar yaptırttı dün, tamamen negatif çıktı protein acil doğumum iptal oldu yani 😅 kime nereye güveneceğimizi şaşırdık gerçekten