Weewe Aslidgnn 4 aydan sonra izin verdi doktorum, bitkisel bir boya varmis inoa sanirim adi, onunla boya dedi ama ben bi niyetlenmistim sonra vazgectim boyamaktan. Beyazlar icin de spray aldim idare ediyorum.
Balkaymak61 Aslidgnn boyalarda çok kimyasal var boyatmayın derim ben makyaj bile yapmıyorum kimyasallar bebeğe geçmesin diye
Aylinannesi Weewe sprey derken bende almıstım ama icinde kimyasal var diye hiç sıkmadım schwazkopf un
Aslidgnn Balkaymak61 yapılan ortam cok havalandrlmali ve iyice durulnrsa sorun olmaz diye duydum kafam karışık blmiyorm
Aylinannesi Weewe benimde tepede beyaz var dip diye zararlı olur diye bırakmıstımbişey olmaz dimi sıkıyım ozaman varken 🤷🏻♀️
Weewe Aylinannesi abartmamak kaydiyla olmaz diye dusunuyorum. Belki ilk sikilinca ama kisa surede kuruyor zaten. Boyada bile deri altindan bebege gecmesi cok dusuk ihtimal deniyor ama ben bu kadar durdum, devam edeyim diyorum.
Deletedmom667 Aslidgnn bnm sacım ombre sadece dıp boyasını sordum doktoruma üre ıcermeyen boya ıle boyatabılırsın dedi. Ama sakın ombelere cıla vs renk acma yaptırma dedı.