Arkadaşlar 16 hafta 0 günlükken ultrasona girdim. Baş popo değil direkt bebeğin boyu 18 cm olarak ölçüldü. Kilosu ise 130 gram, internette biraz araştırma yaptım. Boyu iyi, hatta haftasına göre uzun bile denilebilir ama kilosu az mı sizce? 140-160 gram olmalı gibi birkaç yazı okudum. Bilgisi olan var mı? Sizin kaçıncı haftanız boy kilo ölçünüz nedir? Karşılaştıralım