Kızlar merhaba yaklaşık 1,5 yıllık evliyim bu süreçte 2 kez kimyasal geçirdim en sonuncu da betam 370 E kadar çıktı ama sonra kanamam oldu ve bitti şu an 5 günlük gecikmem var ve inanılmaz bel ağrısı yaşıyorum test de yapmak istemiyorum sonrasında çok üzülüyorum en azından 15. Güne kadar bekleyim diyorum aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ??