İlk kızımda 21 mm ile 22. Haftada acil serklaj olmuştum. 36. Haftaya kadar hep yattım. 36da dikişlerim alındı 38+5 kızımı sağlıkla kucağıma aldım çok şükür. Şimdi ikinci hamileliğim 14. Haftada tedbir amaçlı sserklaj yapılmıştı. Şuan 24 haftalığım ve serviks 22 yatıyorum progestan sabah akşam ağızdan alıyorum. Sabırla bekliyorum. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Tedbiri alalım takdir Allah’ın. Ama kızımdan tecrübeliyim dikkatli olursak bir şey olmaz Allah’ın izniyle