senaninannesi_ Kızlar ben magnet yaptırmak istemiyorum şahsen bana da gelince atıyorum yani onun yerine anahtarlık yada kolonya falan mı yapsam diye düşünüyorum siz neler yaptınız
ecemk94 senaninannesi_ açıkçası ben böyle bişey olduğunda kullanmıyorum. Bi süre duruyor sonra çöp oluyor. O yüzden kendim de hediyelik yaptırmicam. Gelenlere kolonya ve çikolata ikram edicem sadece
bymiraymom senaninannesi_ anahtarlık yaptırdım çünkü insanların da kullanabileceği mantıklı birşey olsun istedim💝
derya4554 senaninannesi_ bu konu üzerinde Bnde çok düşündüm en mantıklısı kolonya ve isimli çikolata çünkü magneti de anahtarlığı da kullanmıyorlar magnet saçma geliyor anahtarlık da herkesin var zaten bana verilenleri bn kullanmıyorum mesela kullanacak olsam kendi çocuğumunkini kullanırım
3bebekliannee senaninannesi_ ben isimli çikolata ve kolonya yaptırdım hediyelik 40 mevlidinde güzel hediyelik yaptırıcam
senaninannesi_  Bu örnek görsellere bakabilirmisiniz rica etsem fikrinize ihtiyacım var 💖
tembelkiz senaninannesi_ çok minnoş ya 🥰 Magnet bende sevmiyorum anahtarlık kullanılır mı bilmiyorum ama çok hoş. Benim sürekli kullandığım bir anahtarlığım var bu tarz bir hediyelik anahtarlık kullanırmıydım sanmıyorum. Ama görüntü şahane karar verirken bana hediye gelse kullanır mıyım diye sorun kendinize ona göre karar verin 😀
Zeyno321 senaninannesi_ ben aynı boyle kolonya yaptım malzemeleri İnternetten aldim 60 tanesi 500 tlye falan geldi yaklaşık içindeki kolonyalı beraber ve el emeği göz nuru hediyelik oldu hem
senaninannesi_ ilaaydakaplan evet mumlarda çok güzel ama çevrem kullanır mı bilemedim bende daha çok çevreme hitap edecek birşey istiyorum 🤭
senaninannesi_ tembelkiz kullanırım bence ya akrabalarım bebeğimi 4 gözle bekliyorlar 6 tane görümcem var onlar mutlaka kullanır yeğeninin doğum hediyesi diye ailemdekiler falan geniş bi aileyiz kullanırlar diye düşünüyorum ama magnet alacağıma hiç almam daha iyi diye düşünüyorum yani 😂😍
senaninannesi_ ecemk94 biz çikolata yerine baklava alırız diye düşünüyorum kalabalık bi aileyiz ya bende kolonya ve anahtarlık arasında kaldım işte 🤭
senaninannesi_ derya4554 çikolata yerine biz baklava yaptırırız diye düşünüyorum kalabalık aile olduğumuz için Kolonya çok mantıklı geliyor anahtarlıkta güzel duruyor ya bilemediö of 😂🤭
derya4554 senaninannesi_ valla kullanılmıyor çiçeğim boşa masraf cidden baklava da mantıklı bu arada kalabalık aileler için kolonya da yeterli sen düşünme onlar sana getireceği hediyeyi düşünsün 😂😂😂
dandinidastana ben hastane için kucuk atlıkarınca süslerinden aldım kutuda güzel duruyor tavsiye ederim cok şirin 🌸 ek olarak isimli cikolata kolonya kapı süsü aynı konseptte yaptırdım
powerpuffgirlss senaninannesi_ kolonyayi bende dusundum magnet hatira olsun diye yaptircam bi kac tane onun disinda mum var onlar baya trend bide atli karinca var biblo tarzi kar kuresi var minik bide bebek kurabiyesi vee cikolata ikramlik bide instagramda gordum minik mika kutulara renkli beze koymuslar cok tatli olmus
bebek61_ senaninannesi_ ilk Kızım da açacaki magnet yaptırdım baya kullanışlı oldu herkes memnun kaldı çevremde simdi gene gebeyim buda kız magnet yaptırmak istemedim ve kolonya şişesi aldım etiket aldım üstüne evde kendim yaptimm 4 şişe kiraz Kolonyası aldım tarım kredi den doldurdum.
guns senaninannesi_ şuan ben doğum için sadece çikolata yaptırdım mevlit yapmak istiyorum nasipse orda hediyelik alıcam yorumlardan faydalanmaya geldim 💙