yenianne_adayl Kızlar 9 haftalik gebeyim iki gündür midemde baskı şişme var sanki patlıycakmış gibi oluyor o kadar fazla biseyde yemiyorum yiyemiyorum zaten neden oluyor bilgisi olan var mı
senaninannesi_ yenianne_adayl ben 20 haftalık oldum sizin gibi ilk 3 ay falan midem aşırı kötüydü öyle böyle değil bir akrabam kız bebek olduğu için demişti gerçekten de kızmış ama 3 aydan sonra rahatladı midem Önceki gebeliğim erkekti ilk aylar rahattım 4. Aydan sonra midem kötü olmuştu kafası tam midemin altınsa olduğu için öyleymiş doktor söylemişti Şuan kızım ters duruyor kafası aşağıda yani bunlardan kaynaklı olabilir canım
Happyanne_2baby 23 haftalık gebeyim 2 gündür bendede var sert şiş gibi midem ağrıyor sanki üşüttüm galiba diye düşünüyordum bende bekliyeyim burada yarın doktor kontrolüm var sorucam bakalım ne dicek sizide bilgilendiririm
yenianne_adayl senaninannesi_ valla mide bulantisi yapiyor o baski hissi genelde midem o kadar bulanmaz baskisi cok ya patliycak die korkuyorum 😨 🤣
senaninannesi_ yenianne_adayl evet o baskı hissi baya kötüydü ama geçti yani çok şükür cinsiyet kız çıkarsa bana ulaşın ama olur mu 😂😂 merak ettim gerçekten böyle birşey varmı diye
yenianne_adayl senaninannesi_ kesinlikle ulasacagim🤣🤣 herkez erkek bekliyor ben kiz bekliyorum bakalim ne olucak saglikli olsunda
yenianne_adayl Happyanne_2baby ya tesekkur ederimmm 🫶 bende randevu buldum daha 15 gun var zaten bu mide sıkıntılarını cocuk yokkende cekiyordum reflu olabilir demislerdi simdi kesin reflh var