pelinda başlarda jilet ama son üç ayda tüy dökücü krem kullanıyorum ayna ile yapıyorum jiletten daha temiz oluyor bence, ben kuaföre gitmem mahremlik konusunda hassasiyetim var ağdayı da yaparsam kendim yapıyordum ama hamilelikte bikini bölgesi çok hassas olduğundan onu da yapmıyorum dediğim gibi krem kullanıyorum.