ikibebe içinizi ferah tutun o testler yüzde yüz doğru değilki bide hiçbir testi kimse önermiyo hep olumsuz sonuclandıgı içinben ikili yaptm düşük riakıktı üçlü yapmayacam çünkü çevrem üçlünn hep olumsuz cıktıgını buda hamileyken insanı stresi soktuğunu söyledi. Ayrıca Allah korusun bebeklerimzde herhangi bişey varsa ben şahsen bebeğimi aldırmam ama o bebeğin kaderinide değiştiremem rabbim hayırlı sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi almayı nasip etsin asla stres yapmaa ne gelirse Allahtan inşAllah sıkıntı olmaz sağlıklı bir şekilde doğar