Sumay_61 22+4 haftalığım artık yorulmaya başladım en ufak şeyde.. daha öncesinde çok enerjiktim ama biraz ayakta kalsam hemen topuklarım zonkluyor. Bel sırt ağrısı oluyor sizlerde de böyle mi ya merak ettim
tembelkiz Sumay_61 evet öyleydim. Birde ayağımın altında nasır var benim yürümek zulümdü o dönem benim için.
tembelkiz Sumay_61 yeni başlıyoruz hayatım daha dur 😂 daha geceleri uyuyamama başlıyacak. Sıcaklamalar olcak ama sonu şahane beklemeye değer 💜🤎