aryasal3429 Kızlar 2.hamileliğim tam 35 haftalık ya ben çok heyecanlıyım sanki o gün hiç gelmicekmiş gibi bi benmi böyleyim benim gibi aşırı heycanlı varmı
Yazmelegi_ aryasal3429 bende salı günü 35 oluyorum ama heyecan fazla yok ikinci gebeligim benimde❤️ sadece erken gelecek korkusu var sıkıntılarımdan dolayı
pinkflowerss aryasal3429 bende yaa son 17 günüm kaldı sabırsızlıkla bekliyorum her an ne zaman doğcak keşke gelse şuan diye düşünüyorum tam aklımda bunu düşünürken size yazarken buldum kendimii
beyzzsenturkkk aryasal3429 24 olduk 00 itibariyle dün salak gibi sansürsüz normal doğum videosu izledim tüm heyecanım kaçtı diyebilirim doğururken farketmemiştim iyi ki o zaman görmemişim 😂😂 onun dısında artık kotlarıma girmeyi özledim 1 esofmanla resmen hamileliği bitirdim çok sıkıldım ya
ozg_49 aryasal3429 bende 2.ye hamileyim son 3 gün ama gelmek istemiyor herşey yaptım diyebilirim yürüyüş dip köşe temizlik elimde sildim hep ördek yürüyüşü duş gelmiyor son zamanlarda insan yoruluyor da
beyzzsenturkkk aryasal3429 benim aslında ilk doğumumda kesiğim olmadığı için onu merak etmiştim onu aratmıştım o şekilde girdim videoya ama o hariç herşeyi gördüm..