rabiadogannn Benimde reglim gecikmişti test yaptım silik çıktı 4. Gün gecikmesinde hastaneye kan verdim 22 çıktı sonrasında düşmüş kimyasal gebelik yaşadım yani aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
havva_5 rabiadogannn test ve kanla öğrenmemiştim ama ben de bi kere kimyasal yaşamıştım 4-5 günlük gecikmem ve başka belirtilerim vardı ağır kaldırdığım anda belime bıçak saplanır gibi oldu o ağrı acı bambaşkaydı ve çok fazla kanamam olmuştu doktor kimyasal dedi tutunamamış muhtemelen 10-12 günlüktü dedi.