ccctttt valla bu kadar özenmeyin evet güzel bir duygu ama o kadar zor ki hamileliği hatırlamak bile istemiyorum büyütmek hele ömründen 10 yıl en az gidiyor çok yorucu yıpratıcı 2 çocuğu ayrı ayrı büyütmek daha kolay bebekken tadı var büyüyünce unutuluyor ikiz olduğu ben kendim de ikizim benimde ikizlerim var tecrübeyle sabit yani