mervebedir 3.gebelik benim 37+6 dayım haftada bir nst oluyor ama sancidan eser yok 😅 1.kizim 41 haftalık doğdu,2.oğlum 37 haftalık doğdu galiba ablası gibi gününü bekleyecek sağlıklı bir şekilde gelsinlerde ne zaman olursa olsun bizler nasılsa öyle yada böyle sabrediyoruz 🥰 2 gebelikte vajinal olduğu için bunuda vajinal bekliyoruz şuanda bir sıkıntı görünmüyor