Trabzon’da birkaç yıldır yaşıyorum hamileliğimi de pek kimseyle paylaşmadım 8+4 şuan erken diye. Cavit hoca çok tavsiye ediliyordu ama tutuklanmış sanırım. Hidayet hocaya gidiyorum şuan çok ilgili de ama doğuma asistanlar mı geliyor, odaları vs bilemedim o açıdan. Kanuni de perinatolog memnun kalan varmış ama arkadaşım ismini hatırlayamadı. Yeşil hanım ve süleyman güveni duydum ama çok pahalı diye duydum. Özel devlet fark etmez önerilerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden ☺