Benimde ikinci gebeliğim tansiyonum sürekli düşüyor ve anlattığınız gibi baş ağrısı var. Bugün doktoruma söyledim ilaca gerek yok yarım bardak ayranın üzerine yarım bardak sade soda ekle iç dedi. Duşta çok durma ani hareketlerden kaçın bol su iç dedi belki sizde de işe yarar 🌸