Kızlar selam yarın 38+4 oluyorum ikinci doğumum ilk doğumum da normal oldu ama zor geçti benim çat kemiklerim dar olduğu için doktorum 3500 üsttü normal zor demişti neyse ilk doğumum 2900 oldu bunda ise 3450 ydi perşembe günü yarın kaç olmuştur korkuyorum doktorum çatı kontrolünde kanala hala girmemiş dedi bir belirtim de yok ama yarın suni sancı ile doğumumu başlatabilir çünkü içerde kaldıkça kilo alacak ve normal doğum şansın azalacak dedi ultroanda kilo tam tutmuyor ama korkuyorum normal yapmak çok istiyorum ilk doğumum da son anda dönmüştü. Dua edin bana