beyzyrc deepsilence kokusuna fazla maruz kalmadığın sürece boyayabilirsin demişti dokturum hamile olduğumu bilmiyodum henüz boyadım geçen haftalarda
kubos_ deepsilence pek önerilmiyor o yüzden ben boyatmamıştım. Şimdi de emziriyorum bazılsrı boyatma diyor napcam bilmiyorum 😅
deepsilence ezgi3452 sağol canım maskesiz olmaz o zaman. Emin değilim yine de riske de atmak istemiyorum ama kafamda 3 renk oldu 😂 kendimi iyi hissetmiyorum bu yüzden
deepsilence kubos_ ne yapcaz o zaman organik boya alsak? Hamilelikten sonra da mi boyatmayın diyorlar. Valla ben beter haldeyim 😂😂😂
kubos_ deepsilence 9 ay bekledim 2 sene emzirdim diyelim 2 sene daha mı beklicez olmaz 😅😅bende boyayacağım bu hafta 😅
beyzyrc deepsilence evet canım boyayabilirsin yeter ki alan küçük olmasın o koku çarpmasın seni zaten artık kokusuz boyalar var kuaförlerde onları da tercih edebilirsin 😊