semahayall happyymummy bunu bende soruyorum da cevap yok ya , ben gidiyorum şu an ama daha doğumuma var yani
maco61 happyymummy ben ramazan aliye gidiyorum iyi bir doktor. 2. Bu. Kızım özelde oldu ama bu şehirde yapacagım için tam kesitiremiyoeum 26+3 deyim cuma akşam randevum var bakalım ne diyecek
happyymummy semahayall ben de İlknur hanima gidiyorum daha 13.haftamdayim zorunlu sezeryan olacam ama yine de fikir almak istiyorum olan varsa diye?
semahayall happyymummy ben derya hanıma gidiyorum , dünyanın en iyi doktoru kendisi , benim de 2. Hamilelik mecburi sezeryan olucam , olanlar genelde memnun oluyor hastaneden ama , derya hocam her türlü iyi zaten , hastanede temiz hijyenik bence
mesc happyymummy bende 21+5 haftalıgım ilknur çam a gidiyorm çevremde orda sezeryan doğum yapan çok kişi ile konuştum hepsi memnun
-Papatya33 Ya benm eşimde tutturdu şehir hastanesinde yap diye ama arastirdigmda memnun olmayan var dikislerden filan. Kemal dinç doktorum çok memnunum kendisinden ama bilmiyorum. Bilgi sahibi olan varsa keşke birsey yazsa
-Papatya33 mesc bana da öyle sürdü. O zaman sizinde şükür bir sıkıntı yoktu. 2 ay sonra rutin kontrol için gel dedi kalbe tekrar bakacakmis herkese diyormus
sdkaaa mesc bende cuma beye gittim 5 dk sürdü kafasında kitle var dedi özelde perinatolojiye gideceğim
sdkaaa mesc Halil korkut dağlara bence cuma hoca da çok kaliteli bir doktor ama muayene süreleri çok kısa ve çok yoğun olduğu için ancak bu kadar oluyor hamileler için pek hoş olmasa da