Selamlar, 33+6 dayım. 22.haftamdan beri kasılmalarım oluyor daha hiç nst ye girmedim.
Bu 2.gebeliğim,ilki sezeryandı.
Dünden beri yürüyüp ayaklarıma ağırlık verdiğimde vajinamdaki kemiklerim acayip ağrıyor ve batıyor. Ayaklarımı belli bir yükseklikten sonra (1 2 parmak) kaldırmakta zorlanıyorum. Ayaklarımı sürükleyerek ve çok yavaş yürüyebiliyorum.
Daha önce başına gelen var mı normal mi bu? İlkinde hiç benzer bir şey yaşamamıştım.
Normal doğum yapanlar özellikle açılma olunca böyle mi oluyor acaba tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Yarın doktora gideceğim ama 2 gündür geçmeyince endişelendim