Rbs06 Kızlar meraba bu sene oruc tutsammı bilemiyorum sütüme etkı edermı bebegım 6aylık ek gıdaya da basladı sızlerde durum nasıl bı yol gösteren olurmu cevremdekıler kaynanam gorumcelerım bız tuttuk dıyorlar..
aycicek_ Rbs06 benim lohusalık bitişi Ramazana geliyor. Ben direk tutmam diye düşğnmüştüm ama bi araştırayım dedim. Okuduklarımdan öncr deneyip sonra tutup tutmayacağıma karar vermenin daha doğru olacağını anladım. Bebeğiniz ek gıdaya da başlamış isterseniz sizde bi deneyin ondan sonra karsr verirsiniz
amine4444 Rbs06 ben 5 aylık hamileyken tuttum bi sorun olmadı canım 2.ye hamileyim daha 4 haftalık nasipse yine tutucam sen ek gıdaya gecmiş isen tut derim tabi kendini dene bakalım ama baktın zorlanmıyorsun tut bence borç olmasın 🌺🌺
Kvsr46kvsr Rbs06 ben tutmayı düşüyorum, oğlum 6 aylık. Çok fazla emiyor sık sık memede 😒 zorlayacak beni biliyorum ama sonradan tutması daha zor geliyor bana
adinsmom2 Rbs06 rabbim bizi zorunlu tutmamış biz neden kendimizi zorunda hissediyoruz etkiler tabii ki sıvı alınması lazım ki süt olsun çocuğunuzun hakkıdır
Gecegunesi Bu bence kişiden kişiye değişiyor, deneyerek görmeniz lazım gibi. Her bünye aynı değil kimi hamileliğin her dönemi tutuyor etkilemiyor. Kimi sadece emzirse bile etkiliyor.
zehra2854 Bende ramazanda 6 aylık hamile oluyorum tutmam da bi sakınca olurmu acaba gelişim gerili gibi
1Ali Geçen sene oğlum 4-5aylıktı mama asla içmiyordu bende bir kaç gün denedim ama yapamadım. Tansiyonum şekerim düşüp durdu. Hala emiyor ama bu sene tutucam inşallah 16aylık oldu. Kendini dene bence bir iki gün
merveeed123 Benim bebegim 6 aylıkken ben de tutmustum ve sütüm bariz şekilde azalmıştı hâlâ vicdan azabı duyuyorum her bünye farkli tabiiki
Rbs06 merveeed123 bende aclıga hıc dayanamıyorum ama gecen senede hamılelıgıme denk geldı bu senede boyle bılmıyorum napıcgımı
melegim91 Rbs06 Allah kolaylığını veriyor bence bir kaç gün deneyin herşey yolundaysa devam edersiniz.Sonra borcu tutmak daha zor inanın ben ilk oğlumda tutmadım ama kolay ödenmiyor kızımda hamileliğimde tuttum bu hamileliğimde Ramazana denk geldi yine tutacağım