bey3Ginkhvnjoln Arkadaşlar 4uncu ayimda saçlarım dokuluyo bu normalmi acaba. Aynı sorunu yaşayan varmı biraz bilgilendirin lütfen 😔
ozgee33 bey3Ginkhvnjoln bende en baştan beri vardı zaten bende 3. Ayımdayım sizin cinsiyet nedir genelde erkek bebekte dökülür diye duymuştum
bey3Ginkhvnjoln ozgee33 ozgee33 cinsiyet hala beli değil ama saç dökülmem artıyor bu dendenle gercekten çok psikolojim bozulmuş