Limonveannesii 38+3 haftalık olacağız yarın ve ikinci doğumuma gideceğim. İlk doğumum genel anestezi ile olmuştu bu spinal olacak ama çok korkuyorum her kafadan bir ses çıkıyor. Baş ağrısı kaldı bel ağrısı kaldı diye tavsiyeleriniz var mı neler yapabilirim
babysux Limonveannesii benim de yârın sezeryan olacak genel anesteziyle olacağım. İlk doğumunuzda genel olmussunuz bunda da genel olsaydınız memnun kalmadiniz mi genelden
Limonveannesii babysux genel anestezi sonrasında narkozu çok zor attım sürekli öksürme isteği geliyordu dikişim acıyacak diye korkudan öksürememiştim
Limonveannesii whitee00 evet temizliğe gelen ablaya rica ettim yarın 5 den sonra gelip gece kalacak eşimde 5 E kadar bana 5 den sonra kızımıza bakacak
eeminess Limonveannesii baş ağrısını önlemek için doğum sonrası sade filtre kahve, bol su ve bitter çikolata yiyin diyolar deneyin isterseniz işe yarar umarım
Limonveannesii eeminess evet hastane çantasının içine koydum bolca kahve çikolata su inşallah sorunsuz atlatırım
Elisasu123 Limonveannesii iki Sezeryanım da spinaldi çok şükür öyle şikayetlerim yok herkesin bünyesi farklı kimseye bakma Sen bebegine odaklanan kavuşmanız çok güzel olsun saglıkla büyüt bebişini
Limonveannesii Elisasu123 çok teşekkür ederim aslında olumlu şeyler düşünmeye çalışıyorum inşallah her şey olumlu ilerler
Limonveannesii Yazmelegi_ hayırlısıyla doğurdum eve geldim çok şükür ara ara ağrılarım oluyor şimdilik o da çok normal zaten inşallah hızlıca toparlarım bir an evvel
Anneadayiozlem Limonveannesii bende ne baş ağrısı ne bel ağrısı oldu o yapan doktora göre ve sizin durumunuza göre değişiyor kötüyü çekmeyin lütfen iyi düşünün iyi olsun üstelik doğum anını görmek doğduğu anda bebeğinizi görmek o kadar güzel birşey ki bundan mahrum kalmamalısınız bence zorunlu olarak genel olunca ona birşey diyemem ama fırsatınız varken değerlendirin derim