Benim üst sınırda çıktı. Detaylı ultrasonda doktor şeker yüklemesini hemen yaptırmamı söylemişti. Ama gayet iyi çıkmıştı şekerim. Ama kafaya taktım ve beslenmeme daha fazla dikkat ettim şeker ihtimali varmış gibi. Hala üst sınırda hatta perinatolojiye de gittim. Ama sorun olmadığını sınırda olduğunu duruma göre 28. Haftada tekrar şeker yüklemesi yaptırabileceğimi söyledi. Bugün tam 29 haftalık olduk. Salı günü doktor randevum var. Beslenmeme dikkat ediyorum yani tekrar şeker yüklemesini yaptırmayacağım. Bazen sebepsizce böyle olabilirmiş.