Arkadaşlar ikili testte risk daha yüksek çıkıyor diyerek bu tatlı hamişlerimizi strese sokmaya gerek yok . İkili test %70 oranında doğruluk payı olan bu zamana kadar en yaygın olan testtir . Fetal dna çıktığından beri %99 luk doğruluk olunca herkes ona yönelip panik yapıp çoğu kişide erken cinsiyet öğrenmek için durumu olan yaptırıyor . Fetal yokken nasıl oluyordu gayette oluyordu bi çok doğum sorunsuz . Yani demek o ki ikili test genelde ailede kalıcı hastalık yok ise sakatlık engellilik standart bir gebe için yeterli oluyor diyelim ikili test grubunda orta risk yada yüksek risk çıktınız bir şüphe var işte o zaman imkan varken Fetal testi yaptırıp genel bir baktırma şansı doğuyor . Burun kemik yapısı ve ense kalınlığı ve kol bacak detayları hepsi ikili test ultrasonda çıkıyor kan değerinde de genel herşeye bakılıyor gerisi Allah’a aittir unutmayın niyet kalp dua her zaman iyi olmalı burada hepimiz bir yoldayız bazı şeyleri zorunluymuş gibi değilde olması gerektiği gibi doğru aktaralım ❤️❤️❤️