damlaersen4242 Doktor bebeğin ense kalınlığı 2.2 dedi ve yurtdışına kan tahlili gönderdiler down sendromu için sonuçlar iki haftaya çıkacak ama ben perişanım
Seerdaay damlaersen4242 genetik testle emin olmak istemiş illa olacak diye bir şey yok bence kötü düşünmeyin🌷🙏🏻
Senanuurrr damlaersen4242 kesin sonuc vermiyor testler nıye kendine bebegine bunu yaşatıyorsn canım Allaha bırak cook okudum dawn sendromlu diyipde sapa saglam dogan bebekleri
Senaatalan1 damlaersen4242 bizde Almanya’ya göndermiştik ilk bebeğimde 6.8 ense kalınlığı ile temiz sonuç aldık oğlum şuan 4.5 yaşında ve üstün zekalı 😘 hiç kafana takma Allah’ın dediği olur ötesi boş ❤️
Melekkkkkkkkkkkk damlaersen4242 11. Haftada karindan 3 alttan 2 çıktı benim. Bir hafta sonra tekrar çağırdı bu sefer 1 cikti. İkili teste gerek görmedi. Simdi 27 haftalık olduk CK şükür. Seninde hayırlı haberlerini alırız inşallah 🤲
FatmaAtess damlaersen4242 valla canım o testi yaptıranlar boşuna yaptırdık diyolar daha kimsede bişey çıktığını duymadım inşallah sende de çıkmaz 🤷♂️