yenibaslangic_ ilkinde problem yaşamadım 2. Cide çok ağrım oldu ameliyat yapan kişiye göre değişir bebeği çıkarırken kullandıkları kanca dikiş yerimle vajina arasını morarmıştı ağrısını çektim ilk doğumdan çıkınca komplikasyon da yaşadım bu sefer her doğum farklı bunlara rağmen 3.yü olucam annelik delilik dedikleri de bu sanırım