sidibal ErsBegAs ben ayrılışımı yaptım dayanamadım çok soğuk ve artık yoruluyorum benimkiler çok minik biri çarpacak falan diye üstelik tuvaletim ihtiyacım çok oluyor merdiven in çık 34. Hafta vedalaştık artık okulla 🥲
guleeanne Evett evde çok sıkıldım hiç değilse zaman geçer bir ay sonra ayrılacağım mecburen ama nasıl iyi hissediyorum işe başlayacağım için kendim bile inanamıyorum 🥹🤣