ilifka Kızlar bir ay sonra ikinci sezeryan imi olacağım dört yıl önce ilkini oldum şimdi dah.mi.zor.gecer ikinci sezeryan daha zor.oluyor diyorlar yaşayanlar tecrübelerini paylaşir mi
1ogrencianne ilifka ben de 2. yi olacağım inşaAllah Haziran’da. Neden daha zor olsun ki bence doktor çok önemli güzel yaparsa yine kolay olur gibi geliyor bana
Havin49_ ilifka ilk sezeryanım kolay geçti 16. Günüm nırmal hayata döneli çok oldu ama artık çocuk düşünmüyorum bi oğlum var iki oğlum daha oldu ikinciyi bilmiyorum annemde sonrakiler daha kolay oluyor dedi