mothertiger Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki bilinçli bir hamilelik ☺️ çok istedik Küçük bebekle hamilelik tecrübeleri olanlar bahsedebilir mi nasıl geçtiiii Ve emzirmeye devam edebildiniz mi yoksa kestiniz mi? Yada bebeğiniz kendisi bıraktı mı?
rabiaerdemm mothertiger değişiklik gösterebiliyor benim oğlum 15 aylıktı hamile kaldığımda doktor 4 aylık hamile olana kadar bıraktır dedi yoksa bırakmıyordu oğlum. Arkadaşımda 4 aylıkken hamile kaldı ve oğlu direk kendi bıraktı emmeyi bazı doktor kes diyor kimisi doğurduktan sonra bile beraber emzirmeyi söylüyor en iyiisini siz doktorunuzla konuşun bence
deletedmom43191 mothertiger bende ucuncu cocuguma ikinci cocugum 10 aylikken gebe kaldim emzirmeye devam ettim
Havin49_ mothertiger oğlum hiç emmedi bende 10 aylıkken gebe kaldım şuan 16 günlük ikizlerim eve gelseler de emzirsem diyorum oğlum emmedi çok içimde kaldı
eminaas Havin49_ benimde oğlum 3 aylık hiç emmedi beni ,sırf ikinci çocuğu emzirme duygusunu yaşayayım diye yapacam ilerde
mom_51 Bende ikizlerime gebe kaldığımda ilk kızım 8 aylıktı. Aslımda onun sütten tiksinmesi , emmek istememesi kuşkulandırmıştı bi test yaptım gebeymişim 🤦♀️ benim kızım emmedi maalesef formül mamaya geçmiştim
Havin49_ eminaas ben sırf emzirmek için doğurmam ama hem korunmaya rağmen oldu hemde çok çocuk seviyorum