bmkl Amin inşallah, sizin de öyle olsun. 🙏🏻 eğer zorlanırsanız psikiyatriye gidin, gebelikte güvenli olanlardan veriyorlarmış. Şikayetleriniz devam ederse ilaç kullanmakta bir sakınca yok. Kadın doğumcum da bana eğer sorun yaşarsan devam et demişti, psikiyatri de.