Ozlemhuseyin Kızlar Merhaba 20 haftalık gebeyim.Serviks 3.45 cm sizce nasıl ve bebeğim cok aşagida kasıkda..Kasıkda olupta kötü bir durum yaşayan var mı?cevplarsanız çok sevinirim. .