Kızlar 36 haftalığız ama 2 gündür aşırı ağırım..sırt ağrılarımdan duramıyorum duşa bile giremiyorum ayakta kalınca baya ağrım oluyor bebek kasılıyor , nst sancı çıkmıyor. Sabahları sağ elim aşırı uyuşuk ve ağrılı oluyor ilk gebeliğim , bu kadar ağır geçmesi normal mi doğumun yakın olduğunun göstergesi mi