36+ 2 günlüğüz 3 cm açılma var. Doktorumuz,ne zaman gelirse karşılarız dedi fakat benim sancım yok. Ve bir an önce doğsun istiyorum artık. Yürüyüş dışında herşeyi yapıyorum ama sancı gelmiyor başka ne yapabilirim? Şunu yaptım doğuöum başladı dediğiniz birşey var mı acaba?