Yasafi-23 Kızlar ilk doğumumu 4 ocak 2022.de yaptım. 18 haftalık hamileyim. Yine tetanoz aşısı olacak mıyım?
burcuo Yasafi-23 Yenisinde boğmaca olduğu için önerdiler yaptırdım ben. İlk doğum Nisan 2022deydi. Geçen sene Nisan gibi yaptırmıştım yenisinden tek doz
Havin49_ Yasafi-23 evet cnm ilk doğumum 2024 te 225 te gebe kaldım yine yaptılar 16 gün önce de doğum yaptım
Yazmelegi_ Yasafi-23 2023 temmuz da doğum yaptm o zaman 2 doz olmuştu. Smdi ki hamileliğimde 1 doz yapıldı
1anneninsesi Yasafi-23 13 Ocak 2022’de doğum yaptım. O zaman olmuştum aşılarımı. Şimdi 38+5 günlüğüz. Bu hamileliğimde de oldum. Zaten sağlık ocağı arayıp diyor aşınız var diye.