Kızlar salı günü smear testi yaptırdım cuma günü sonucum cıkmıs, e, nabzda görünmüuor cuma gününden beri hiç keyfim yok kendimi hiç bişeye veremiyorım kafama cok takıyorum yatın sağlık ocağına gidecem cok korkuyorjm içimde hep bi huzursuzluk benm gibi olan var mi bana biri yardım etsin lütfen