15 günlük bebeğim var sadece anne sütü veriyorum. Çok fazla uyuduğu için zorla uyandırıp emziriyroum ama tekrar memede uyuya kalıyor max 8-10 dakika emiyor bazen 2-3 dakika bile oluyor. Ne yaparsam yapayım uyanıp tekrar tutmuyor. 2 saatte bir bu şekilde uyandirip emzirmeye çalışıyorum. Gazi genelde kaka olarak çıkarıyor 4-5 saatte bir kaka yapiyor diyebilirim. Günde min 5 kere kaka yapıyordur sizce doyuyor mudur