Gidince kalp atışını da görmek istiyorum 6/3 de duyulurmu ona göre randevu alıcam daha önce kese görüldü kalp atışı duyulamamıştı kürtaj olmuştum şimdi çok korkuyorum aynı şeyleri yaşamak istemiyorum o yüzden kese ve kalp atışı için beklmek istiyorum garanti olsun istiyorum kesin olsun diye tam 7 haftayı mı beklesem tranferin 16. Günü betam 11462 di ne yapmalıyım bilemedim