Baklavaseverim Randevu gününü bekliyorum ya oda inadına gelmiyo gibi bi gelse gittiğimde sorucam, en son vajinal usgden gördüm keseyı bi sorun yoktu, şuan 6+4 oldum, bidaha görmek için gün sayıyorum doktor bişey yok der inşallah baktığında. Çok tesekkür ederim aklıma takılan bişey olursa mutlaka sorucam 🙏🥰