beyazkelebek97 Kızlar bugün normal doğum sonrası 12. Gün vajinal dikişlerimden bir tanesinin düğüm şeklinde düştüğünü gördüm. Endişelendim baya acaba tutmadığı için mi düştü kaynadğı için et birleştide mi düştü 😢
beyazkelebek97 yeliz1923 ya duşta su tuttum tazyikliydi biraz ondan korktum 😢benim hatam mı sudan mı düştü diye
beyazkelebek97 SeydaHsn kimi düşmez erir kendiliğinden falan diyor bide hafif tazyikli su tuttum bi baktım düğüm şeklinde dikiş düştü 1 tane acaba benim hatamdan mı diye korktum
beyazkelebek97 momof2girl kaçıncı günden itibaren düşmeye başlıyor sizinki kaçıncı gün düşmeye başladı
momof2girl beyazkelebek97 valla hic hatirlamiyorum 3 sene oldu benim ama benim kesim vs yoktu icte siyrik dikislerim vardi sadece 40im ciktiginda kalmamisti onu hatirliyorum
daisy__ Normal kuzum 10 20 gün arasında ya erir ya düşer ağrın sızın kanama iltihap gibi şişme yanma vs yoksa endişelenme
ilaydakaratas daisy__ ya ben doğum yapalı 17 gün oldu tek taraflı şişikliğim ve aşırı batma hissim var nasıl gecer oturmakta bile zorlanıyorum:(