Beyzaaaa037392 Kizlar iyi aksamlar Transferime hazirlaniyorum. Trioide hastasiyim, tavsiyeleriniz nedir. Amh rezervim dusuk. Bir kac gun ønce ultrasona gittim 2 tane kist cikti, bastan køtu basladik galiba. Tavsiyeleriniz varsa alirim😊
betulmommy Beyzaaaa037392 kafanız rahat olsun Allaha bırakın nasipte varsa elbet olucaktır bu cok önemli stres etkiliyor. Bu gece hürmetine inşallah tutar💞
usengecevhanimi Bende levotiron kullanıyorum. 3. Transferimi oldum 3. Günüm bugün. Kistler için bir şey dedi mi doktorunuz?
Beyzaaaa037392 usengecevhanimi Hayirlisi hepimiz hakkinda canim. Kistler korkulacak bisey degilmis transferi yapalim bence dedi estrofeme baslatti 9 subatta tekrar bakacak