erkekannesi1_ Kızlar büyük indirim var e bebekte bende anne yanı lark beşik sipariş ettim perşembe günü ama daha sipariş hazırlanıyor çok yoğun olduğu için mi acaba 🤔 benim gibi beşik falan sipariş eden varmı sizin kargolarınız geldi mi
Havin49_ erkekannesi1_ biz 15 binlik arabayı indirimde 9 bine aldık ve çok yoğun olduğu için geç gelir eşim kargo firmasına çalışıyor öyle dedi