Kızlar dün gecedir karın ağrım var sağa sola yatarken karnımın içi acıyo bebek hareketi eskiye göre az ama oynuyor yani bide mide bulantısı eklendi üstüne hastaneye gitmeli miyim birde özelde takipliyim yol uzun gözüm kesmiyor oğlumu da kayınvalideme bırakacağım ilçe hastanesinde de alttan muayene ediyorlar hemen. sezeryanlıyım istemiyorum o yüzden gitmeye çekiniyorum bu durumu yaşayanlar normal mi yoksa beklemeyeyim mi ?