Bende jilet kullanıyorum ama tam istediğim gibi temiz olmuyor asla daha vajinal bir muayene vs olmadım ama sonlara doğru geldik artık 32+2deyiz bebişle bundan sonraki kontrollerde vajinal bakarsalar diye utanıyorumda tatlı canlı birisiyim kuaföre de gitsem bayadır gitmediğim için fazla canım acıyacak kasılırsam falan bebeğe bişey olur mu acaba