[bilinmeyen] yaşadım canım adet gecikmemden 7 gün sonra kan verdim 52 çıktı 8. gün kahve leke geldi doktora gittim keseyi göremedi kan verdim o gün 23 e düşmüştü 9. günde kanamam oldu tekrar gidip kan verdim doktor kimyasal gebelik dedi ama üzülme Rahim hamilelik içimin kendini hazırlıyor kimyasal gebelik sağlıklı olmayan kendi yoluyla müdahale gerekmeden düşen bebektir demişti kimyasaldan sonra bir daha adet oldum ikinci ay hamile kaldım