38+5 te ara sıra gelen düzensiz sancılarım vardı ve o günde kontrolüm vardı doktorum 3 cm açıklığım olduğunu söyledi ve yürüyüş birde merdiven in çık dedi sonra benim hafif suyum geldi acilden giriş yaptım kontrol esnasında daha da fazla suyum geldi ve yatış yaptılar sancım yoktu bir iki saat sonra düzenli dancım gelmeye başladı sonra hemşire çok az suni sancı verdi bununla birlikte açılmam hemen gerçekleşti sonra suni sancıyı kapattılar ve saat 9 57 de kızımı kucağıma aldım ama size kesinlikle tavsiye ediyorum kızlar ebenizi dinlemenizi tavsiye ediyorum sadece bağırıp çağırısanız işiniz daha da zorlaşıyor onların tavsiyesizyle hareket edin ve 3 ıkınmada kızımı kucağıma aldım ve bir tavsiye daha 37. Haftadan itibaren activinc labor ve squaat hareketleri yaptım bunlarında açılmamın ve doğumumun kolaylaşyırdığına inanıyorum Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin