nur0633 Gaz sorunum hep var, 17+0dayım ama başından beri böyle. Sindiremediğimde karnımda da sertlik oluyor. Akşamları erken ve az yemeye çalışıyorum. Süt ürünleri, baklagil, karnabahar brokoli gibi şeyler genelde tüketmiyorum veya çok nadir. Onlar da dokunuyor çünkü. Tatlı paketli gıda fast food tarzı şeyler direkt dokunuyor böyle. Sabahları zeytinyağ, çörekotu yağı, elma sirkesi karıştırıp içiyorum diyetisyen önerisiyle. Hazmetmeye iyi geliyor. Suyu 3 Lt yapıp yarım saat de yürümeye çalışıyorum. Gaz çıkarmak çok iyi bi şey demişti doktor. Yellenme veya geğirme ne şekilde olursa olsun çok iyi demişti.