aslmoms Çok şükür bugünlere gelebildik 💙 Cuma günü bir erkek annesi olacağımı öğrendim.💙 Erkek bebek ismi bulmakta zormuş 🤭 Güçlü bir isim istiyorum. Önerilerde açığım. İki isim koymayı planlıyorum şimdilik. Sizce bu isimlerden biri nasıl kızlar 🌸💙
kaplanseren aslmoms Valla Youtubeda kadın bir tarih anlatıcısının isim önerilerine denk gelmiştim erkek olarak “Uluhan” çok hoşuma gitti. Kızım olacak erkek olsaydı düşünebilirdim🙂
burcuo aslmoms Asil ve Han isimlerinin kombinasyonunu beğendim ben de. Ateş enerjisi hiç güzel bir isim gibi gelmiyor. Pars sesletimi zor gibi, Beyaz ismini de beğenemedim maalesef
crnk94 aslmoms Arslan Aslan’a ne dersiniz? Soyadımız isim olabilecek bir soyadı olsa hiç düşünmeden koyardım çok hoş duruyor bence 🥰
aslmoms twomam asil beyaz aslan bana hep masal gibi geliyor 😀 Bir zamanlarrrrr Asilll Beyaz bir Aslan varmış 😊😊
aslmoms burcuo asil han düşündüm aslında. Ama bütün asillerin ikinci ismi han gibi geldi . Birde kızımın eşimin ve benim baş harflerimizde HAN 🤭
aslmoms crnk94 aaa eşimde Aslan Aslan istiyor aslında 🤭🤭 ama aslan aslanda üstüne hiç düşünülmemiş gibi geliyor o yüzden yok demiştim
burcuo aslmoms Han o zaman kesin olmalı 😊 Asil Han gayet güzel isim, tek isim gibi de kullanabilirsiniz. Ben de oğlumun adını Deniz Alp vermiştim, tek isim olarak kullanıyoruz şu an. İki isim verip kullanmamak işime gelmemişti
sutluemzik aslmoms Pars ismini çok seviyorum ancak Han ile uyumlu bulamadım yalnızca Pars olsa daha güzel sanki 🥰
sutluemzik aslmoms Pars Ata olabilir belki, benimde ikinci gebeliğim ve 2. Oğlum olacak Dorukhan koymayı düşünüyorum ismini sağlıkla gelsinler 🫶