MadameTussauds Nur_58 haftada baslamisti 22. haftaya kadar bulanti kusma en fecisinden devam etti 43 gün önce dogurdum rahatladim sükür 🥹
yenidennnn Nur_58 bulantım yok ama ağzımda acılık böyle değişik bir tat var bulantıdan daha beter diyebilirim 🥺
Melike3506 Nur_58 valla ne büyük şansmış en güzeli 1. Trimestermış şimdi bel ağrısından duramıyorum ☹️
nisancoco_ Nur_58 ilk gebeliğimde 6.haftada başladı 18e kadar sürdü. Şimdi 5+4üm başlamaması için dua ediyorumm
minikbirsurpriz İlk gebeligimde 6. Haftada başladı ama ne bulantı. Serumlar olmasa düşüp bayılırdım o derece. 2. Gebeliğin yine 6 .haftada başladı yine aynı şekilde 16. Hafta civarı azalıyor yani bir şekilde geçiyor ama tabi nasıl geçiyor ezip de geçiyor😁